11.04.2014

Korean cosmetics ♥ recenzje

YAHO !
 안녕
 
It's finally April~! Lovely and pretty month. I ordered some stuff from "beautynetkorea". 
It's super duper awesome page with korean cosmetics.  ヽ ヾ(´(エ)`ノ゙ Prices are not that bad, I have seen worst ( U know more expensive ). The package came really fast ( about 9 days with normal shipping, Korea post - Register Mail ) Anyway just check it out. ( PS: they didn't pay me for writing this )

_
Zamówienie złożyłam 3 kwietnia, paczuszka przyszła dokładnie dzisiaj (★^O^★)
Strona oferuje darmową wysyłkę ( nie pamiętam dokładnie czy jest ona dostępna po uzyskaniu danej kwoty ).

 Paczuszka niedużych rozmiarów była zaklejona taśmą, nie była pognieciona, ani nic.
Kosmetyki zabezpieczone folią bąbelkową.
 
Jak widać, dostałam dość sporo próbek ヾ(@°▽°@)ノ
po 3-4 sztuki~!
 
Co zamówiłam? 
 
 Etude House :
♥Precious Mineral BB Cream Bright fit.
♥ Precious Mineral Magic Any Cushion Sample 3kind kit
 ♥It's skin - Baby face powder
  ♥The face Shop -Lovely me: EX pastel cushion blusher
 ♥Etude House - Sweet Recipe Cupcake all over color

--

Od czego powinnam zacząć? Uprzedzam, że nie jestem znawcą kosmetyków.
 Piszcie śmiało co powinnam opisać najpierw.
٩(^ᴗ^)۶

3 komentarze:

  1. Ja to bym chciała zapoznać się bliżej z kremem BB ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zainwestować w krem bb, po za tym podoba mi się to że producenci/sprzedawcy kosmetyczni zawsze wrzucają sporo próbek do paczek. Szkoda że w Polsce tak nie dają i trzeba się dopraszać czasem. :D

    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić do rozdania na moim blogu! :)
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2014/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń